Blog firmy Aniger
Dla naszych Klientów przygotowaliśmy specjalny blog, dzięki któremu mogą lepiej zapoznać się ze specyfiką naszej oferty. Zachęcamy do lektury ciekawych artykułów, przygotowanych przez prawdziwych ekspertów w branży. Mamy nadzieję, że interesujące tematy spełnią Twoje oczekiwania!
Co to jest druk solwentowy?
Popularny obecnie druk solwentowy to proces, w którym do przeniesienia obrazu na podłoże wykorzystuje się płynny rozpuszczalnik. Rozpuszczalnik jest nakładany na podłoże za pomocą głowicy drukarki atramentowej, która następnie odparowuje ciecz w drobne kropelki tworzące pożądany obraz. Kropelki są następnie wchłaniane przez materiał podłoża, tworząc trwałe połączenie pomiędzy atramentem a podłożem. Proces ten pozwala na uzyskanie wysokiej jakości wydruków o żywych kolorach i ostrych szczegółach.
Na czym polega transfer folii Flex i Flock?
Koszulki z nadrukami nie tylko dobrze się prezentują, ale mogą pełnić funkcję nośnika reklamowego. Wystarczy nanieść na nie odpowiednią grafikę lub hasło, by w nienachalny sposób zwracać uwagę odbiorców. Metod nanoszenia nadruków na koszulki jest co najmniej kilka. Jedną z nich jest transfer folii Flex i Flock. Co warto wiedzieć o tym sposobie zdobienia tekstyliów?
Jakie korzyści przynosi druk DTF?
W odpowiedzi na rosnące potrzeby rynkowe technologia druku nieustannie ewoluuje. W efekcie tego uzyskuje się coraz wyższą jakość nadruków przy jednocześnie stosunkowo niskich kosztach. Przykładem jednej z takich nowszych technik drukarskich jest druk DTF. Druk DTF wykorzystuje się głównie przy nanoszeniu nadruków na tekstylia, w tym szczególnie odzież reklamową. Co warto wiedzieć o tej technologii i dlaczego jej wybór się opłaca?
Jakie są zalety nadruku sublimacyjnego na koszulkach?
Nadruki na ubraniach pełnią kilka funkcji. Przede wszystkim personalizują i ozdabiają odzież. Szeroko wykorzystuje się je też w celach reklamowych. Koszulki z nadrukami są domeną odzieży firmowej. Dzięki nim przedsiębiorcy mogą ujednolicać wygląd swoich pracowników, a przy tym zyskują mobilne nośniki reklamowe. Aby nadruki na ubraniach mogły w pełni odgrywać swoje role, muszą być jednak wykonane w odpowiedniej jakości. Zapewnia ją m.in. druk sublimacyjny, w którym do wykonania nadruków wykorzystuje się specjalne prasy termotransferowe. Jakie są zalety tej techniki?
Jakie informacje umieścić na banerze?
Baner reklamowy to rodzaj wielkoformatowej reklamy, której treści z założenia mają trafiać do masowego odbiorcy. Niestety, wszechobecność banerów na polskich ulicach sprawia, że nie jest łatwo wyróżnić się na tle konkurencji. Aby Ci się to udało, musisz stworzyć przede wszystkim wyjątkowy projekt, a jego druk oddać w ręce profesjonalistów. Dobry baner reklamowy jest nie tylko atrakcyjny wizualnie, ale także przyciąga wzrok i przede wszystkim wzywa odbiorcę do działania. Taką funkcję spełnia jednak wyłącznie przy dobrze sformułowanym przekazie.
Jakie są zalety termo transferu sitodrukowego?
Termotransfer sitodrukowy to technika druku, która polega na wykonywaniu nadruków metodą sitodrukową i poddawaniu ich działaniu wysokiej temperatury w celu oznakowania danego materiału. Nadruk wykonuje się na specjalnym papierze transferowym, na który następnie nanosi się klej w postaci proszku. Tak przygotowany kieruje się do tunelu grzewczego. Na zakończenie gotowy nadruk przenosi się na pożądane miejsce np. na odzieży lub innych tkaninach. Jakie są zalety tej techniki? Z naszego artykułu dowiesz się, dlaczego warto się na nią zdecydować.
5 cech skutecznego gadżetu reklamowego
Kubki, artykuły biurowe oraz koszulki z nadrukami to najpopularniejsze gadżety reklamowe. I choć zdarzają się bardziej wyszukane formy promocji biznesu, właściciele firm wolą stawiać na rozwiązania, które sprawdzają się od lat. Bywa, że taki wybór przynosi im korzyści, niemniej czasem się nie sprawdza. Powodów tego może być kilka. Jedno jest jednak pewne, o skuteczności gadżetów reklamowych świadczy ich kilka cech. O jakich mowa? Poznaj nasze odpowiedzi.
Kiedy warto skorzystać z usług profesjonalnej drukarni?
Zapewne każdy z nas jest przekonany, że wie, czym zajmują się drukarnie. Nie wszyscy jednak są świadomi tego, co dokładnie oferują. Jesteśmy pewni, że większość osób zapytanych o to, w jakim celu korzysta się z ich usług, odpowiedziałoby, iż najczęściej korzystają z nich przedsiębiorcy, którzy chcą zainwestować w reklamę. I choć wydruk materiałów reklamowych stanowi fundament oferty wielu drukarni, zakres ich działań jest o wiele szerszy, a oferta kierowana jest zarówno do przedsiębiorców, jak i osób prywatnych.